My Blog List

Thursday, May 23, 2013

Bad Mood


Hari ni aku rasa bad mood sangat2, hati aku rasa sunyi rasa kosong, rasa sedih, putus asa Ya Allah berikan lah aku kekuatan berikan aku ketenangan, sesungguhnya tanpa kekuatan dan semangat dariMu aku rasa lemah.

Bila tengok kawan2 ada keluarga bahagia gembira , aku rasa sedih pulak, bukan sedih apa...bila tengok family aku sunyi je seolah2 tiada penghuni nya..Bile tenggok kwn2 aku bahagia rasa nak tumpang hpy je skali..tp xpe la mungkin takdir telah tertulis untuk kehidupan aku mcm ni kan..apapn sekurang2nya aku masih ada Allah s.w.t tempat aku mengadu, tempat aku mencerita kan semua mslh aku..(^_^)

Kadang2 naluri hati aku berkata, tertanya2 perlukah aku memaafkan seseorang yg telah membuat kecewa, hampa menzalimi aku...sukar aku katakan...hummmmmm kesian pun ada, ah peduli apa aku..biarkan saje mereka 2, jika aku mudah memberi maaf, mereka akan mudah menyakiti menzalimi aku lagi..ini lah pengajaran buat mereka..biar mereka sedar atas perbuatan mereka 2..

Apapun terjadi aku mesti kuat, tak boleh mudah putus asa, tak boleh mudah nagis...aku kan masih ada Allah kerana Dia tidak pernah berhenti, tidak  pernah jemu mendengar masalah aku..selalu ada ketika aku memerlukan Nya...chayok alya chayok..

semoga Allah permudahkan urusan ku untuk memulakan kehidupan baru amin..


(^_^) ...cuba senyum...pandang kehadapan perjalanan hidup ini masih jauh yg perlu kamu lalui ok .. don't worry alya...alya hpy tau hpy..jgn la putus asa Allah kan masih ada think positive okay!!!


No comments:

Post a Comment