My Blog List

Friday, August 23, 2013

Perlukah Aku percaya............




Gerhana yang melanda seluruh alam semesta
Dunia gelap sunyi tanpa cahaya
Begitu la hatiku terasa

Siapa yangg rela diri bernafas dalam derita
Dunia ku rasakan jadi sengsara
Di cengkam sedih yang tak terduga

Kemana hilangnya keindahan yang ingin ku pandang
Diselimut rasa sepi keseorangan
Dihiris kelukaaan

Sentuhan mu yg pertama
Bagaikan madu menyirap asmara
Tapi itu hanyalah kepalsuan
Tersingkir aku di dalam khayalan

Perlukah aku bercinta
Andai hidup berteman airmata
Biarkan saja aku bersendiri
Usah kau memandang wajah ku lagi

Sesungguhnya tiada jalan untuk kita bersama
aKu rela kepedihan menjadi luka
Berakhirlah riwayat cintaku

Kerana Mu Ya Allah 
aku masih di sini
memberi ruang dan waktu untuk ku masih bernafas di dunia ini
membaiki kesilapan masa lalu
bantu aku ya Allah
untuk mendapat cinta dari Mu
amin




No comments:

Post a Comment