My Blog List

Monday, July 22, 2013

Terima Kasih Allah atas cinta ini

ALHAMDULILLAH
Terima kasih Ya Allah atas cinta ini yang engkau berikan



Ya Allah terima kasih atas ketenangan yang mendamaikan yang engkau berikan
yang tidak pernah ku temui selama ini
walaupun di landa berbagai ujian, namun aku masih mampu untuk tersenyum kepada mereka
agar mereka tahu aku bisa hidup tanpa mereka Ya Allah
Namun, aku tidak bisa hidup tanpa Mu di sisi ku Ya Allah
kerana aku sangat memerlukan cinta dari Mu, Ya Allah
kerana Mu jua, aku berhijrah untuk menjadi yang lebih baik dari yang terbaik
Terima kasih Ya Allah 
kerana engkau tidak pernah membiarkan aku sendiri
engkau tidak pernah membiarkan terus dalam keadaan berduka dan kecewa

Alhamdulillah bersyukur di atas nikmat cinta ini 
aku yakin kerana Mu Ya Allah aku mampu melangkah pergi mencari sebuah kekuatan,keredhaan,keikhlasan,ketabahan, kemaafan dalam diri ini

Thank you Allah for everything

1 comment: