My Blog List

Saturday, May 25, 2013

Cuti Oh cuti

Syukur alhamdulillah hari ini Allah s.w.t telah mempertemukan aku dengan sahabat2 lama..dah hampir 5 tahun tak jumpa..lama kan...tapi walaupn sekejap je pertemuan itu ianya amat bermakna bagi ku..Mereka sekarang dah banyak berubh..bkn berubah jd xbaik malah makin bertambah baik..Alhamdulillah itu semua kehendak diri mereka dan hidayah yg telah Allah berikan..

Tapi yang paling mengejutkan aku..mereka semua dah ada kehidupan masing2 berumah tangga..kalau dulu mereka ni macam aku la anti lelaki...tu dulu la kan tapi sekarng tak la mcm tu sgt boleh la aku  ok2 sikit dgn boy ini..kalau dulu takut sgt..ok la...

Hari ni aku dengan mak pergi ke satu majlis pernikahan sahabat baik ku..iaitu shahirah dgn suami tercintanya..tapi yang paling aku tak suka 2 mak dia ni bising2 dan sibuk tanya aku..ble lagi nk ada calon???..dalam hati aku ni eeeee mmg panas gila la..mau tak, dh la soalan 2 di tnya kuat2 depan orang ramai pulak tu buat malu aku je..apa boleh buat sabar je..tanpa berkata apa2 aku just mampu lemparkan senyuman sinis je...haha...sibuk je ..dalam fikiran aku ni tak pernah terlintas pun nak fikir soal tu semua...yang penting aku nak teruskan kerjaya aku dulu dan tunai kan hajat arwah ayah yang ingin melihat aku berjaya serta meneruskan pengajian ke program master di luar negara inshaAllah mudah-mudahan Allah permudahkan urusan aku nanti amin..

berbalik pada sahabat aku ni.....gembira nya aku bile melihat sahabat aku bahagia sekarang ini...maklum la dah ada orang sayang kan...bile je musim cuti sekolah  banyak nya undangan ke majlis mcm ni..nak tak nak terpaksa la aku ikut mak pergi....dah la aku ni bukan jenis suka pergi tempat2 yang ramai orang serabut betul la bagi aku la kan..tapi tak pe la sekurang2 nya dapat hiburkan hati ni yang bosan muram semua ada la kn..sapa tak  kenal alya ni..

ni aku ada upload pic members lama aku time sekolah dulu.. tengok muka2 sedang bahagia .
.



 semua ni pic sahabat aku shahirah zahari dengan husband nya encik rashid


 ni pulak sahabat aku fauziah dengan orang tersayang time convo (ni pun xlama lagi hehe)


ni sahabat aku time form 6 namanya Ajeerah

Doa aku semoga kalian semua bahagia dengan insan tercinta hingga akhir hayat korang amin..
Rindu korang sangat jika d izinkan Allah suatu hari nanti pasti kita akan bertemu lagi
InshaAllah!!!

No comments:

Post a Comment