My Blog List

Wednesday, June 19, 2013

DOA BUAT SAHABAT

Alhamdulillah syukur kerana Allah s.w.t telah mempertemukan ku dengan sahabat2 yang sangat baik hatinya....yang sentiasa ada bersama ku ketika susah dan senang..tapi sayangnya, maafkan aku wahai sahabat masih belum membalas jasa baik kalian semua....budi baik kalian tak akan ku lupa sampai bila2 pun...Cuma rasa terkilan hati ini tak dapat bersama korang pun akhir2 ni kerana terlalu sibuk dengan tugas ku.... training di hospital ni oleh kerana banyak perkara baru harus aku belajar menyebabkan diri ku agak sibuk.....dengan study, exam medical, sibuk dengan patient macam2 la kena buat......



Sahabat maafkan aku andai diri ini banyak menyusahkan mu
maafkan aku andai diri ini banyak menyakiti hati kamu
maafkan aku andai aku mengabaikan kamu
tapi ketahuilah dalam doa ku sentiasa ada untuk kalian semua
semoga ukhuwah persahabatan yang kita bina selama ini
akan terus kekal terjalin sampai ke syurga
jika di izinkan Allah s.w.t InshaAllah kita akan bertemu lagi
dengan keadaan masing2 sudah berjaya mengejar impian dan cita2 kita











Rindunya korang semua





.......................................................... (^_^)................................................................

No comments:

Post a Comment