My Blog List

Tuesday, May 28, 2013

DIA



Ya Allah cepatnya masa berlalu meninggalkan aku sendiri
semalam adalah kenangan
Hari ini realiti kehidupan yang aku harus laluinya sepahit apapun
hanya sabar dan semangat menguatkan aku jalaninya.

Ya Allah, ku mohon kepadaMu
tolong lah jaga dia untukku
tolong lah jaga hatinya untukMu
tolong lah lindungi dia untukku
tolonglah sayangi dia untukku

Ya Allah aku ini tidak bisa menjadi insan istimewa untuknya,
Namun tidak mengapa Ya Allah kerana aku bersyukur masih ada Engkau di sisi ku..

Ya Allah satu ku pinta padaMu
Tolonglah lindungi hati nya agar tidak tersasar dari landasanMu
Tolonglah lindungi dia dari melakukan maksiat di dunia ini..
Bimbinglah dia Ya Allah, berilah hidayah buat nya...
agar dia menjadi hamba-Mu soleh kelak..

Ya Allah yang Maha Melihat, yang Maha mendengar keluhan hati ini.
 aku tidak sanggup melihatnya dia dikelilingi banyak wanita
kerana aku tidak sanggup melihatnya dipenuhi dengan dosa yang memberi azab kepadanya.
berilah hidayah buat nya Ya Allah.
agar dia insafi segala perbuatannya dan kembali kepada-Mu
Ya Allah

amin......




No comments:

Post a Comment